Tuesday, November 24, 2009

Cuti Semester Yang Membosankan...

Aiya... Apa aku nak buat apa dengan cuti semester ni.. Nasib baiklah cuti sebulan je...

Kalau 3,5 bulan..? Harus aku merantau ke Rantau Panjang ke, Rantau Abang ke (Mulalah nak melalut tu). So, apa yang best dan tak bestnya cuti semester ni?

Yang bestnya:
1) Boleh start jadi Batman. siang membuta, malam jadi burung hantu surf tenet, chatting, surf blog kawan-kawan....
2) Boleh start misi untuk jadi Osama Laden. Maksud gua, boleh start menserabaikan diri dengan simpan misai, janggut, jambang (x payah cukur sebulan). Silap-silap George Bush kalau still jadi Presiden Amerika sure suruh satu batalion capture aku.... Hahaha...
3) Boleh start merayau balik kat shopping complex sambil berwindow shopping & menjamu mata tengok teknologi yang latest-latest.
4) Boleh makan banyak-banyak sebab dulu time study x leh sgt nak makan tu nak makan ni sebab kekangan bajet.

Yang tak bestnya:
1) Tak boleh jumpa classmate yang advance, gila-gila, psiko, lawak-lawak, brutal dan memacam jenis perangai yang ada kat FSSR...
2) Rindu plak aku kat assignment yang berlambak-lambak.
3) Rindu nak gaduh dengan pak guard yang kerjanya suka cari gaduh. Hehehe...
4) Terbantut la misi aku mencari rumah sewa sebab aku nak stay kat Shah Alam. Malas nak ulang alik KL-Shah Alam sebab kalo aku ada kelas pagi and kelas pagi kensel tetiba, aiya... Sia-sia je bangun pagi-pagi buta kul 5 ni..

No comments:

Post a Comment