Monday, October 24, 2011

Istiadat Konvokesyen UiTM Ke-75


PS: Gambar di atas bukan saya punya.. Gambar ini kredit kepada ayah Suhana Azmi yang cool. Saya cuma tolong editkan saja.. Gagagagaga

Abang Long Kawasan Damansara sudah grad!!! Yeah!! RAWWWRRR RAWRRR RAWRRR!!

Akhirnya selepas 2 tahun berhempas pulas belajar silabus mata pelajaran grafik (yang kadang-kadang itu ada silabusnya tak ada kaitan langsung dengan grafik) sambil terpaksa bersabar dengan corrupted lecturer (bukan semua sebab ada leccturer yang saya sangat sangat hormati)

Batch saya boleh dikatakan batch yang paling santai sekali semasa sidang sedang berlangsung sebab selamba saja anak-anak buah saya ambil gambar di dalam dewan. Barulah langsi namanya ;D Weeeeeee

Tak nak cakap banyak, enjoy the pic below guyz...

PS: Mimpi Laila bagi saya hadiah yang comel.. Nak tau apa hadiahnya? Tungguuuuuuuuu :D Gagagagaga









 Adik Tomok @ Shah Indrawan Ismail yang bernama Shahimi Ismail sedang bergambar bersama awek tercinta dia, Zaty Salleh. Bila lagi nak belanja Abang Long Kawasan Damansara makan nasi minyak ni beb? Gagagaga :D

No comments:

Post a Comment