Monday, October 3, 2011

Open House Umah Pejal & Fayzrul

Sebenarnya dah lama nak post pasal entri ni, tapi sindrom kemalasan + lemau menyerang sistem saraf saya dan menghalang saya dari menaip ayat-ayat merepek di belog saya ini... (Apa punya alasan daaaa, camana nak jadi journalist ni Helmi? Camana nak kerja dengan National Geographic ni? Rajinla sikit bro... ;D)

Ha, saya dijemput oleh Pejal dan Fayzrul untuk menghadiri rumah terbuka mereka. Seorang di Ampang dan seorang lagi di Jalan Reko di Kajang.... Saya pergi beraya bersama2 rakan seperjuangan saya, rakan yang saya sudah kenal lama sejak dari diploma lagi... Hihihi

By the way, sedap juadah open house Pejal & Fayzrul ni, nak makan banyak-banyak tapi malangnya saya jenis makan sikit je... Nak diet katanya... Hihihihi

Enjoy the pic below :)













Abang hensem yg di atas ni Fayzrol.... Tuan rumah di open house di Jalan Reko, Kajang.. Sori lambat mai.. Jalan jem teruk >.<

No comments:

Post a Comment