Monday, October 3, 2011

ABAYA Fashion Photoshot

Ha, ini dah lama saya shot tapi tak ada masa nak upload kat belog saya. (Ececece, bukan tak ada masa, sebenarnya kau tu pemalas tahap antarabangsa, berubahlah Helmi oit...) eh. menyibuk je suara hati saya ni kan?

Saya berkolaborasi dengan kawan saya, Nadiah Karim untuk shot pakaian jenama ABAYA yang diimport khas dari Dubai untuk dimasukkan ke dalam katalog pakaian ABAYA. 

Photoshot berjalan dengan lancar, cuma cuaca yang mendung kaw-kaw punya gagal memberikan effect available light yang saya mahukan. Terima kasih kepada Nadiah Karim, cik Yuyun dan Asma' kerana menjadi talent saya dan melayan kerenah saya yang cerewet dan mahukan kesempurnaan sepanjang sesi photoshot ini.












Weapon | Nikon D70 + NIKKOR 50mm 1:1.8D + Available Light + Eksperimen WB


MUA: 
Azhana Sharim http://www.facebook.com/h4n4n4
Nur Anis http://www.facebook.com/nuranismohdalias

© All Rights Reserved. Any unauthorized copy, usage or reproduction of the image are strictly prohibited. Only talent and MUA can use my picture. TQ to the talent & MUA

No comments:

Post a Comment