Saturday, October 9, 2010

Akhirnya....


Akhirnya selepas berbulan-bulan bz dengan assignment dan masalah yang datang melanda aku secara non-stop, berjaya juga aku mencuri masa untuk meluangkan masa untuk ber'blogging' semula...

Life sebagai student memang bz dengan assignment yang berlambak-lambak TAPI bukan assignment yang mana kita kena design macam2.. Tapi more to the research, research, research, research.....

Tapi aku tak menyesal jadi student semula pada usia yang agak lewat ini sebab sekurang-kurangnya aku boleh kenal kawan2 baru dan juga menambah lagi kawan2 baru...

Sekarang ini aku menetap di Shah Alam.. Seksyen mana? Section je.. Alasan nak mengada-ngada nak duk kat Shah Alam? Rumah jauh maaaa, aku dah kena repeat satu subjek gara2 tak datang kelas sebanyak 5 kali.... Siap dapat status ZZ sekali tuuuuu...

Nasib baik semester ni, madam untuk subjek yg aku repeat tu cool je dgn repeater. Dia kata yg repeater nak datang kelas bole, xnak dtg pun bole, yg penting sign attendance.

Hope semester ni aku lulus dgn cemerlang sekali lagi~~ Wish me luck...

No comments:

Post a Comment