Saturday, April 23, 2011

Teluk Kemang... Gagagagag :D

Teluk Kemang.. Here we come... Ini aktiviti masa aku part 5.. Ini serius, lagi serius dari OBE sebab inilah kerja paling gila kitorang pernah buat. Pergi Teluk Kemang pada hari Ahad nak release tension padahal hari Isnin ada presentation. Satu kerja pun tak siap lagi. Wadahell... Gagagagaga :D

Tujuan aku dengan budak rumah aku pergi Teluk Kemang pun sebab nak survey tempat untuk trip PD dengan budak rumah aku (Poji, Ajis, Wan Afik & Uden) next sem nanti. Yela, dah final sem, so tak dapat lagi nak jumpa. Sebab tu aku dan budak umah aku dah decide nak survey motel dan pantai-pantia kat PD ni....
Jangan tanya mana saya sebab prinsip saya "Saya suka tangkap gambar tapi saya tak suka bergambar..." Gagagagaga ;D
















Wan Afik @ Wafik @ Wan Gilo @ Mufti Perlis















Uden @ Dean Dong @ Dean Ordinary















Wafik & Ajis














 Ini masa tengah tunggu aku abeh shot tempat-tempat best kat Teluk Kemang ni... Hihihi















Tengah posing untuk test shot... Gagagagaga :D















Ini lagi over. Beliau kata beliau dilahirkan sebagai seorang koboi :D

No comments:

Post a Comment