Saturday, April 23, 2011

Terjun Tiruk di Sungai Gabai... :D

Aktiviti terbaru saya adalah terjun tiruk sambil buat lawak barua dengan member kat Sungai Gabai... hihihihi

Nama pun nak release tension dan ajak kawan batch keluar beriadah. Kami student grafik ni nampak je macam senang course ni tapi sebenarnya susah sebab asyik kena bom sama lecturer... >_<

Boleh dikatakan best juga aktiviti ini walaupun ada sorang driver tu tersesat masuk simpang time ondaway nak pergi Sungai Gabai. Apa la hang ni Wafik.... Gagagaga :D

Seperti biasa gambar saya tak ada di dalam ni sebab saya tak suka bergambar.. Hihihihi















Antara anak buah saya yang join sekali aktiviti release tension ini... Hihihihi














Anak buah saya yang paling weird sekali... Hihihihi










Antara anak buah saya yang join sekali aktiviti release tension ini... Hihihihi















Ini orang panggil tengah bertapa... Hihihihi














Jangan main-main, anak buah saya ni pahlawan Sabah tau... Hihihihi














Bertapa cara Wan Afik... Hihihihi














Posing nak tarff gak tuuuu.... Hihihihi














Nama beliau ialah Ajis. Hobi beliau ialah mengumpul kulit kerang... Hihihihi














Apabila tension menguasai jiwa seseorang, inilah aksi luar tabii yang diorang pernah buat. Yang bawah ni lagi luar tabiii... :D















Ha, tengok. Kan dah cakap dah.... Kat bawah ada lagi ni..











Hahahaha, gila punya aksi ni :D

No comments:

Post a Comment