Tuesday, January 5, 2010

Di Persimpangan Dilema~~


Susah.. Susah... Aku berada dalam dilema


(...Teringat pula lagu Di Persimpangan Dilema nyanyian Nora)


Agaknya korang tertanya-tanya kenapa dengan aku ni? Dah tak betul ke? Jangan risau, aku ok je cuma aku berada dalam dilema sebab tak sure nak ambil subjek apa untuk antar disiplin


"...Subjek Elektif pula tu..."


Memula aku ingat nak ambil Photography sebab aku memang minat sangat. Tapi aku ragu-ragu juga ni sebab persoalannya boleh ke orang biasa (not natural born Photographer) ambil subjek ni? Ingat nak ambil subjek Drawing, tapi aku pun dah lama tak melukis, dah dekat 5 tahun lebih tu >_<...


Apa nak buat? Apa nak buat ya? Hohoho...


Ini betul-betul brutal punya dilema ni... @_@
See you in da next class kalo aku tak bz ya ^_^
05.01.2010

No comments:

Post a Comment